Rekruttering af kontor & andet administrativt personale.

Den 1. februar 2017 er der indgået aftale med JobTeam Danmark som franchisetager. Dette betyder, at undertegnede fra denne dato kan tilbyde virksomheder i det østjyske professionel assistance indenfor rekruttering.

Fokus vil være på at levere højst mulig værdi for både virksomhed og ansøger. Dette kræver en klar fortælling om virksomheden og en klar fortælling om den enkelte ansøger. Dette kan vi leverer igennem vores narrative tilgang. Vi kan gøre virksomhedens fortællinger tykkere og ansøgerens ligeså. Vi kan finde det ideelle match.

I løbet af de næste uger vil der komme et særskilt afsnit på JobTeam Danmarks hjemmeside, hvor interesserede virksomheder og kandidater kan tage uopfordret kontakt. Alle er dog også velkommen til at kontakte uopfordret via mail.

Yderligere information omkring dette kan ses i nedenstående nyhedsbrev.

Rekruttering

Vi vil løbende udvikle denne sektion af hjemmesiden således at den kan være med til at understøtte både virksomheder og ansøger i deres respektive processer ift. rekruttering.

Det er vores mål at blive den foretrukne leverandør af ydelser i forhold til rekrutteringsprocesser i det østjyske. Dette vil vi opnå ved at sætte samtlige vores kompetencer indenfor salg, kommunikation og coaching i spil. Vi vil deltage aktivt i lokalsamfundet og tage et socialt ansvar.

Du kan følge JobTeam Horsens/Vejle på både facebook og Linkedin. Her vil vi være i dialog med både virksomheder og kandidater.

JobTeam Horsens/Vejle’s facebookprofil

JobTeam Horsens/Vejle’s linkedin profil

Du kan også komme i kontakt med JobTeam Horsens/Vejle her.

Share This: